Od 2019 prinášame študentom marketingu prednášky a debaty s hviezdami slovenského marketingu. Vďaka tomu si môžu svoje teoretické vedomosti porovnať s úspešnými príbehmi z praxe.
Naši spíkri študentom rozprávajú o výzvach, ktorým čelí ich značka, prinášajú zákulisné zaujímavosti o jej stratégii a pozicioningu, no približujú aj príbehy o neúspechoch a ako sa z nich poučili.
Zisti na našich sociálnych sieťach, kedy a s kým bude najbližšia prednáška.
Influencer marketing a TikTok sú témy, ktorým študenti rozumejú veľmi dobre. Travel blogger Milan Bez Mapy im však obzory rozšíril o dôležitý kontext. Ako budoval svoju osobnú značku v časoch, keď ho ešte nikto nepoznal? Aké na to mal podmienky a v čom sa líšili od dnešnej doby? Aj preto patrili tieto prednášky medzi úplne najnavštevovanejšie.
Marketing potrebujú nielen komerčné značky, ale aj mimovládky a neziskovky. Ako funguje v OZ Vagus nám porozprávala šéfka marketingu tohto občianskeho združenia.
Unikátna prednáška Mareka Koštrnu priblížila študentom, ako prebieha redizajn veľkej značky, čo všetko obnáša a čo treba urobiť predtým, než zmeníte logo.
Highlightom prednášky spolumajiteľa Fitshaker bol príbeh o prvom online predplatiteľovi tejto značky a o tom, čo sa od neho naučili, aby značku posunuli ďalej.
Marketing vzrušujúcich sexy značiek pre mladých môže robiť každý, no čo ak dostanete na starosť komunikáciu tradičného výrobcu korenín a mäsiarskych potrieb?
Ako pristupovať k značkám štátnych inštitúcií? Insight do tejto témy dala študentom vedúca oddelenia marketingu Bratislavského samosprávneho kraja.
Môžeme sa hádať o tom, či existujú lovebrandy alebo nie, prednáška šéfky marketingu Curaprox pravdepodobne urobila z väčšiny študentov a študentiek zástancov prvého tábora.
Marketingová riaditeľka jedného z najväčších výrobcov mliečnych výrobkov porozprávala o tom, ako aj veľká značka môže byť blízko ľuďom.
Radka Anguš sa vo svojej prednáške sústredila na dôležitosť dát a prieskumov v marketingovej komunikácii.
Chief Brand and Communications Officer operátora O2 porozprávala študentom o tom, ako značka 16 rokov dozadu zmenila celý komunikačný trh.
Prvá prednáška StarTalks s Dášou Juríkovou zo Slovenskej sporiteľne bola o vytváraní brandovej stratégie veľkej značky.