prezeraj potiahnutím myšou
späť

SPACE BALIACI TRENAŽÉR

Klient: Slovenská sporiteľňa

Zadanie: Social aktivita zameraná na engagement, ktorou by Space účet opäť dokázal mladým, prečo je najobľúbenejší.

Riešenie: V minulej kampani sme o Space účte tvrdili, že je to najobľúbenejší účet mladých. Vyšlo to totiž z prieskumu. Aj napriek tomu, že kampaň priniesla skvelé výsledky, mala jeden malý háčik. O obľúbenosti účtu sme vtedy „iba“ hovorili. V ďalšej kampani sme sa rozhodli toto tvrdenie podložiť reálnymi skutkami a mladým to naozaj dokázať. Ako? Predsa tak, že Space účet začal riešiť ich skutočné problémy. A keďže väčšina mladých sa hanbí niekoho osloviť, pomohli sme im cez Facebook natrénovať balenie. Vytvorili sme unikátny Baliaci trenažér, ktorý real time tlmočil hlášky z komentárov náhodným okoloidúcim. Krátky, 45 minútový stream sledovalo takmer 143 000 mladých a výsledný videozáznam obsadil 7. priečku v trendoch na Youtube.