prezeraj potiahnutím myšou
späť

Najobľúbenejší účet

Klient: Slovenská sporiteľňa

Zadanie: Vytvoriť polročnú komunikáciu Space účtov, subrandu Slovenskej sporiteľne pre mladých od 15 do 26 rokov

Riešenie: V kampani na Space účty sme už druhý rok pracovali so silným influencerom v segmente mladých. Po Gogovi sme tento rok nasadili ďalšieho z top youtuberov na slovenskom trhu, ktorý bol tvárou celej polročnej kampane, a to v ATL aj v online. Vytvorili sme Selassiemu špeciálny brandovaný video formát, v ktorej prirovnával Space účty k najobľúbenejším veciam z lifestylu mladých. Selassie tak komunikoval USP Space účtov: podľa oficiálneho prieskumu sú to najobľúbenejšie účty medzi mladými. Videá točil youtuber podľa našich námetov a scenárov.

Videostream powered by MeToo.sk & SITEL telekomunikačné riešenia