prezeraj potiahnutím myšou
späť

Orange Vianoce

Klient: Orange

Zadanie: Odkomunikovať vianočný dobročinný zámer Orangeu

Riešenie: Orange sa na Vianoce rozhodol podporiť predajom svojich služieb aj dobrú vec. Za každú zakúpenú službu, venoval Nadácii Orange 0,50€ na jej aktivity. Aby jej mohol venovať, čo najvyššiu sumu, zapojili sme do zbierky hviezdy jeho vianočných TV spotov, ktoré s verejnosťou uzatvárali dobročinné online stávky. Ak verejnosť vyzbierala celebritou stanovenú sumu, osobnosť stávku splnila. Zber peňazí sa zmenil na reality show, ktorú spolutvorila verejnosť. Celebrity nepriamo motivovali ľudí k nákupu. Kampaňou sme oslovili cca 50% populácie SR a vygenerovali vyše 80 mediálnych výstupov

Videostream powered by MeToo.sk & SITEL telekomunikačné riešenia