prezeraj potiahnutím myšou
späť

Mamkostan

Klient: Slovenská sporiteľňa - Space

Zadanie: Odkomunikovať účty pre mladých na letných festivaloch v súlade s reklamnou kampaňou, ktorá k nim bežala

Riešenie: Viete, aký je rozdiel medzi Space účtom a vašou mamkou? Space účet sa vás nepýta, na čo míňate. Slovenská sporiteľňa promovala účty pre mladých reklamnou kampaňou, ktorá stála na rozdieloch medzi účtami a rodičmi. Aby si mladí lepšie priradili komunikáciu ku značke, podporili sme ideu PR eventom, aký by mladí ani vo sne nečakali. Na letných festivaloch sme vytvorili mamkostan, v ktorom neboli sexy hostesky, pivo, ani celebrity. Hviezdami boli mamky, ktoré sa starali o mládež ako doma. Popreli sme tým klasické festivalové klišé a nechali mladých zažiť kampaň v realite.

Videostream powered by MeToo.sk & SITEL telekomunikačné riešenia