prezeraj potiahnutím myšou
späť

Fernet kampaň

Klient: IMPERATOR

Zadanie: Launch produktu Fernet Stock Grand, ktorý dozrieva v dubových sudoch

Riešenie: Brandy s cieľovkou nad 35 rokov tradične vylučujú online terminológiu zo svojich insightov, no práve v tom sme videli príležitosť a predstavili vyzretý pohľad našej cieľovky na dnešný svet online komunikácie. Slová, ktoré rezonujú svetom mladých, sme premietli do dospelej reality cieľovej skupiny, ktorá už na zábavu a komunikáciu používa iný sociálny nástroj – Fernet Stock Grand. V outdoore a POS sme stavili na najviac ikonický výraz dnešnej doby – Selfie a skombinovali ho s klasickou vychutnávacou pózou alkoholového sveta. V online sme uviedli tri videá, v ktorých sme cieľovke ukázali, ako sa v ich veku správne chatuje, shareuje či robí selfie. Stačí na to dozrieť a použiť Fernet Stock Grand.

Videostream powered by MeToo.sk & SITEL telekomunikačné riešenia