prezeraj potiahnutím myšou
späť

PF to be memembered

Klient: Selfpromo/Core4

Zadanie: Vytvoriť Pf-ku silne ukotvenú v online, ktorá by komunikovala inú esenciu ako klasické prianie.

Riešenie: Využili sme meme ako obľúbený, ľahko zdieľateľný funny obsah. Hrdinov populárnych memečiek sme nahradili ľuďmi z Core4, ktorí s memečkovskou iróniou dávajú klientom cenné rady do roku 2016. Aby mali klienti tieto marketigové pravdy celý rok poruke, združili sme ich na microsite, odkiaľ ich zdieľali na všetky sociálne siete medzi svojich kolegov. Dokázali sme, že meme sa ešte stále dá kreatívne využiť novým spôsobom, navyše v koncepte, ktorý sa oslobodzuje od klasického priania a pracuje s originálnou esenciou PF-ky.

Videostream powered by MeToo.sk & SITEL telekomunikačné riešenia